Huisregels sociale media

De gemeente zet social media in om te communiceren met inwoners en andere belangstellenden. Via onze kanalen blijven geïnteresseerden op de hoogte van wat er speelt in de gemeente.

Mocht u een vraag hebben, dan proberen wij om zo snel mogelijk antwoord te geven op uw vraag. Voor het  beantwoorden van sommige vragen hebben wij meer tijd nodig.

U kunt reageren op artikelen/posts op social media. Alle reacties zijn welkom, wel vragen we u om u aan onze regels te houden:

Regels

  • Gebruik geen beledigende, kwetsende, racistische of dreigende taal en scheldwoorden. Oproepen tot haat of geweld en strafbaar gedrag zijn niet toegestaan. Blijf altijd vriendelijk en maak niemand belachelijk.
  • De voertaal in artikelen, en dus ook in de reacties hierop, is Nederlands en bij uitzondering Engels. Zo zorgen we dat iedereen het gesprek kan volgen.
  • Houd uw bijdrage leesbaar: dus geen lange teksten, herhaling van reacties en alleen reacties op het onderwerp van het artikel of bericht.
  • Het inzetten van reacties voor commerciële doeleinden (reclame maken voor producten en diensten, spam, colportage etc.) is niet toegestaan.
  • U mag reageren onder uw eigen naam en in de meeste gevallen ook anoniem, het is niet toegestaan te reageren onder de naam van iemand anders.
  • U mag in de reacties geen persoonsgegevens of contactgegevens delen.
  • Handel in overeenstemming met de rechten en plichten die u als social media gebruiker hebt aanvaard.

De redactie houdt zich het recht voor op ieder moment de reactiemogelijkheden uit te zetten of artikelen van de site verwijderen.

Houdt u zich niet aan de regels? Dan kunnen wij uw reactie verbergen of verwijderen. Blijft u in de fout gaan? Dan kunnen wij u blokkeren op onze pagina. U kunt dan niet meer reageren op onze berichten.